![](/Admin/Public/GetImage.ashx?width=2500&height=1100&crop=0&Compression=85&DoNotUpscale=true&image=%2fFiles%2fImages%2fISO_dyrlaegen_hund_kat_hest_20.jpg)
![](/Files/Images/placeholder.gif)
Fokus på kundernes tilfredshed
En del af certificeringen er løbende fokus på kundetilfredshed. Minimum én gang i løbet af den 3-årige certifikatperiode gennemfører et analyseinstitut en kundetilfredshedsanalyse blandt de certificerede medlemmer af ISO Dyrlægen.
Analysen giver indblik i de forskellige områder, hvorvidt klinikken/hospitalet lever op til kundernes/klienternes forventninger, og giver samtidig et kvalificeret beslutningsgrundlag for kommende forbedringer og kvalitetsmål.
Vi ved, at du som kunde tager vores faglighed for givet – sådan skal det være, når du overlader dit dyr til os. Derfor spørger analysen også ind til “Dyrlægens interesse i at løse problemet” og “Dyrlægens forståelse af årsagen til din henvendelse”– værdier, som sikrer dig en tryg og god oplevelse i behandlingen.
![](/Files/Images/placeholder.gif)
”ISO-systemet sikrer, at vi løbende får holdt styr på rigtig mange procedurer, så vi er sikre på den kvalitet, som vi gerne vil levere til vore kunder.”
Ribeegnens Dyrlæger
![](/Files/Images/placeholder.gif)
![](/Admin/Public/GetImage.ashx?width=2500&height=1100&crop=5&Compression=85&DoNotUpscale=true&image=%2fFiles%2fImages%2fISO_dyrlaegen_hund_kat_hest_tilfredshed.png)
Højere tilfredshed
Generelt er kundernes tilfredshed med deres dyrlæge meget høj. Analysen fra Novopro viser, at ISO Dyrlægen ligger to procentpoint højere end ikke-certificerede dyrlæger. Det er vi stolte af og taknemmelige for.
![](/Admin/Public/GetImage.ashx?width=2500&height=1100&crop=0&Compression=85&DoNotUpscale=true&image=%2fFiles%2fImages%2fISO_dyrlaegen_hund_kat_hest_6.jpg)
![](/Files/Images/placeholder.gif)
”Vi er meget bedre til at gøre det vi siger. Og sige det vi rent faktisk gør.”
Aalborg Dyrehospital